Overvejer at sælge denne ..

Overvejer at sælge min fine Balenciaga City som jeg købte tilbage i Aug/Sep måned på Trendsales. Jeg har forelsket mig lidt i en ny taske, men har ikke råd og må derfor skille mig af med denne lækre skønhed!
Tasken er oprindeligt brun, men er farvet sort. (der følger lidt extra farve med).
Hvis i er interesseret kan i byde i kommentarfeltet her eller sende mig en mail på tine.toerning@gmail.com.

//Tine

6 responses to “Overvejer at sælge denne ..”

  1. Maia says :

    Hvor meget ville du sige mindste bud er på?😉

  2. Maja says :

    Overvejer du stadig at sælge den?🙂 Skriv gerne til min email hvis det er, på forhånd tak🙂

  3. Amalie says :

    er den solgt??🙂

  4. Amalie says :

    ellers må du gerne skrive til min mail🙂

Skriv et svar

