Cute shoes ..

Kan man andet end at elske Monki lige nu…. Disse sko er jo bare alt for cute. Jeg fandt billedet inde hos Adelie. Ligesom hende vil jeg også bare gerne eje Stine Goyas version med guldsål, men disse fra Monki skal der også være plads til.

De er fra Monki SS12.

//Tine

6 responses to “Cute shoes ..”

  1. ANHOLM says :

    det er det gode ved monki og alle de andre😉 man kan få det man drømmer om bare til en ok pris – dog er kvaliteten jo tit derefter😀 men jo de er virkelig søde de sko her!
    kig forbi – http://www.aanholm.com

  2. Nanna says :

    Hej.
    Fed blog(og fede sko!!!)..

    Jeg er nu fast læser af bloggen!

    Ville blive glad, hvis du ville kigge forbi min blog: http://nannakruger.blogspot.com/🙂

    Hilsen Nanna…

    • tandwfashion says :

      1000 tak😀 .. Super fedt jeg kigger forbi din blog også🙂
      Husk at tilmelde dig vores give away ved at efterlade en kommentar til indlægget! Er er du med i konkurrencen om en super fin neglelak!

  3. Dana says :

    Those shoes are so adorable!😀

Skriv et svar

