mit glitrende glimmerunivers

Da jeg kom hjem fra uni i dag tjekkede jeg straks postkassen fordi Tine fortalte, at hun havde modtaget vores fine neglelakker allerede igår. Og wupti der lå de så fint og ventede på at jeg pakkede dem op og stillede dem ind til samlingen. Men men .. en lille uventet overraskelse gemte der sig i min postkasse! Jeg kunne hente mine længe ventede sko som i nedenfor kan se billeder af.

.. Og jo, det var da en helveds masse glitter, men elsker det! Har os posted’ en del om trenden både i kjoler, sko og tasker. Nu er der ingen undskyld for at et hvert outfit ligner en fest. Lidt glitter på fødderne og lidt glitter på neglene så kører det. Glæder mig til at vise nogle outfit billeder, men synes ikke lige at det er skoene man bare hopper i ned på uni så synes lige der skal komme en lejlighed først, men mon ikke neglelakken kommer på snart :-).
//Julie

2 responses to “mit glitrende glimmerunivers”

  1. Julie says :

    Har du et link til lakkerne? 🙂
    Kunne godt bruge en multifarvet

    http://www.itsmypassions.dk

Skriv en kommentar