Nyt til mig ..

20120308-172256.jpg
Min søster har netop købt denne fine jakke i H&M til mig. Elsker at den er lidt anderledes med blomster og farver i to nuancer.
//Tine

3 responses to “Nyt til mig ..”

  1. Ditte says :

    Den er bare så fin. Jeg har selv lige købt bukserne dertil.

    http://ditteshoppingestrup.blogspot.com/

  2. Maria says :

    I hvilken H&M er den købt? Har bukserne og ville virkelig gerne have jakken til. Har desværre ledt både i butikker og på nettet uden held.

  3. tandwfashion says :

    Den er købt i H&M i Algade i Aalborg. Det er kun i denne i Aalborg de sælger Trend.

Skriv et svar

