Ku nogen af jer være interesserede …

… I et par helt ubrugte jeffrey campbell lita spike boots? Eller hvad med en smuk halskæde fra skønne arizaga? Overvejer nemlig at sælge mine to kære ejendele da de ikke bliver brugt som de ellers burde!

20120615-104643.jpg

20120615-104656.jpg

20120615-104719.jpg

20120615-104733.jpg

//Julie

19 responses to “Ku nogen af jer være interesserede …”

  1. Anna Sofie says :

    Jeg vil gerne overtage Lita, det er synd hvis hun bare står i skabet og ikke bliver brugt😉

  2. Christina says :

    Hvad skal du have for skoene :-)?

  3. Anna Sofie says :

    Øv, bruger 38 i Lita – held og lykke med at få “hende” afsat!

  4. Lucia says :

    Hej🙂
    Hvad siger du til 800 kroner?

  5. tandwfashion says :

    Hva siger du til 850 så :)?

  6. tandwfashion says :

    Arh hvor ærgeligt.. Så skal skoene nok sendes hvis det er?

    • Lucia says :

      Ja, jeg kommer desværre ikke til Aalborg i nærmere fremtid. Så de skal nok sendes🙂

  7. tandwfashion says :

    Vil gerne have 850 for dem så hvis de ska sendes bliver der lagt porto oveni jo :)?

  8. tandwfashion says :

    Ja kan vi godt sige🙂 tror nemlig også de vejer lidt meget🙂 men hvordan ska vi gøre det, overfører du penge til min konto og så sender jeg dig skoene når jeg kan se pengene er gået ind :)? Du kan skrive til min mail: juliepladsbjerg@hotmail.com

Skriv et svar

